Thomas Lorrie (EN) — McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing

Тут можно читать онлайн книгу Thomas Lorrie (EN) - McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing краткое содержание

McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing - описание и краткое содержание, автор Thomas Lorrie (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

A crash course on the most dynamic marketing platform today! Online marketing has evolved far beyond flashy websites and banner ads shouting at customers about your product. It's about using an array of Internet tools to build credibility and visibility, spread your message, and form meaningful customer relationships. The McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing puts you on the fast track to harnessing the power of the Web for your marketing goals. It begins with planning and building a website and then provides in-depth coverage of essential online marketing tools and techniques, such as: Content marketing and blogging Social media marketing Web analytics Search Engine Optimization (SEO ) E-mail marketing Online Public Relations Earn a Certificate of Achievement Through A Free Online Examination! The McGraw-Hill 36 Hour Course: Online Marketing spells it all out in easy-to-understand terms and actionable steps. You re already on your way to Web marketing mastery!

McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

McGraw-Hill 36-Hour Course: Online Marketing - читать книгу онлайн бесплатно, автор Thomas Lorrie (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв