Schwarz Eric C. (EN) — Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Тут можно читать онлайн книгу Schwarz Eric C. (EN) - Advanced Theory and Practice in Sport Marketing - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing краткое содержание

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing - описание и краткое содержание, автор Schwarz Eric C. (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is the first book to address this increasingly popular subject at an advanced level. Where existing sport marketing texts restate concepts learned at an introductory marketing level, this book goes beyond, by expanding the knowledge of the student with advanced marketing theory which is specifically related to the crucial areas in sport marketing.Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is vital reading for any sport marketing student wishing to progress their knowledge and take their understanding of the industry to the next level.*Practitioner interviews accompanying every chapter, teaming practical advice with high-level sports marketing theory* A clear structure where each chapter includes chapter outlines, chapter objectives, a glossary and ethical and global case studies for illustrative and informative real-world understanding* PowerPoint slides and an electronic test bank available online to accelerate learning* An analysis of advanced topics untouched by existing publications such as data analysis, sportmarketing information systems, sport marketing logistics and more

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Advanced Theory and Practice in Sport Marketing - читать книгу онлайн бесплатно, автор Schwarz Eric C. (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв