Housden Matthew (EN) — CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information

Тут можно читать онлайн книгу Housden Matthew (EN) - CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information краткое содержание

CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information - описание и краткое содержание, автор Housden Matthew (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

BH CIM Coursebooks are crammed with a range of learning objective questions, activities, definitions and summaries to support and test your understanding of the theory.The 07/08 editions contains new case studies which help keep the student up to date with changes in Marketing strategies.Carefully structured to link directly to the CIM syllabus, this Coursebook is user-friendly, interactive and relevant. Each Coursebook is accompanied by access to MARKETINGONLINE (www.marketingonline.co.uk), a unique online learning resource designed specifically for CIM students which can be accessed at any time.*Written specially for the Marketing Research and Information module by the Senior Examiner * The only coursebook fully endorsed by CIM * Contains past examination papers and examiners' reports to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam

CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

CIM Coursebook 07/08 Marketing Research and Information - читать книгу онлайн бесплатно, автор Housden Matthew (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв