Morgan Nigel (EN) — Destination Brands

Тут можно читать онлайн книгу Morgan Nigel (EN) - Destination Brands - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Destination Brands
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Destination Brands краткое содержание

Destination Brands - описание и краткое содержание, автор Morgan Nigel (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

This textbook shows how cities, regions and countries adopt branding strategies similar to those of leading household brand names in an effort to differentiate themselves and emotionally connect with potential tourists. It asks whether tourist destinations get the reputations they deserve and uses topical case studies to discuss brand concepts and challenges. It tackles how place perceptions are formed, how cities, regions and countries can enhance their reputations as creative, competitive destinations, and the link between competitive identity and strategic tourism policy making.* 25 completely new chapters authored by place brand consultants, destination marketers, diplomats, designers and academics, including Anholt, Kotler, Olins and other leading authorities* Truly global coverage, with new case studies and examples from Europe, the Americas, Africa, the Middle East and Asia-Pacific* Consideration of contemporary issues surrounding place reputation management, such as the importance of digital platforms, social networking, and media and public relations

Destination Brands - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Destination Brands - читать книгу онлайн бесплатно, автор Morgan Nigel (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв