Levinson Jay Conrad (EN) — Guerrilla Marketing, 4th edition

Тут можно читать онлайн книгу Levinson Jay Conrad (EN) - Guerrilla Marketing, 4th edition - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Guerrilla Marketing, 4th edition
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Guerrilla Marketing, 4th edition краткое содержание

Guerrilla Marketing, 4th edition - описание и краткое содержание, автор Levinson Jay Conrad (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

When Guerrilla Marketing was first published in 1983, Jay Levinson revolutionized marketing strategies for the small-business owner with his take-no-prisoners approach to finding clients. Based on hundreds of solid ideas that really work, Levinsons philosophy has given birth to a new way of learning about market share and how to gain it. In this completely updated and expanded fourth edition, Levinson offers a new arsenal of weaponry for small-business success including* strategies for marketing on the Internet (explaining when and precisely how to use it)* tips for using new technology, such as podcasting and automated marketing * programs for targeting prospects and cultivating repeat and referral business* management lessons in the age of telecommuting and freelance employeesGuerrilla Marketing is the entrepreneurs marketing bible -- and the book every small-business owner should have on his or her shelf.

Guerrilla Marketing, 4th edition - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Guerrilla Marketing, 4th edition - читать книгу онлайн бесплатно, автор Levinson Jay Conrad (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв