McDonald Malcolm (EN) — Marketing Accountability

Тут можно читать онлайн книгу McDonald Malcolm (EN) - Marketing Accountability - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Marketing Accountability
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Marketing Accountability краткое содержание

Marketing Accountability - описание и краткое содержание, автор McDonald Malcolm (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

One of the biggest issues facing marketers today is accountability for marketing expenditure. No CEO or CFO wants to hear that their marketing investment was a failed gamble. Marketing Accountability by Malcolm McDonald and Peter Mouncey is a breakthrough for marketing andimportant reading for marketing professionals. Based on seven years of research into global best practice in marketing, it investigates every aspect of this key topic including strategic marketing planning and marketing due diligence, before introducing a marketing metrics model that will help marketing directors align marketing activities with corporate strategy. Dozens ofcharts and tables illustrate the concepts in two-color print.Marketing Accountability will enable senior executives to measure the impact of marketing activities against the goals of an organization, and empower marketers to justify their actions to both CEOs and their Chief Financial Officers.

Marketing Accountability - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Marketing Accountability - читать книгу онлайн бесплатно, автор McDonald Malcolm (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв