Griffin Andrew (EN) — Crisis, Issues and Reputation Management

Тут можно читать онлайн книгу Griffin Andrew (EN) - Crisis, Issues and Reputation Management - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Crisis, Issues and Reputation Management
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Crisis, Issues and Reputation Management краткое содержание

Crisis, Issues and Reputation Management - описание и краткое содержание, автор Griffin Andrew (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

The reputation of an organisation influences who we buy from, work for, supply to and invest in. In today's complex environment, organizations have to understand and respond rapidly to shifting public values, rising expectations, demands for public consultation and increasingly intrusive news media. This is particularly important when things go wrong. Crisis, Issues and Reputation Management outlines a comprehensive approach to managing situations that may turn into crises; handling crises once they occur; and features a wide range of case studies of brands who have had to respond to a variety of crises including Nestle, Unilever, General Electric, McDonald's, Coca-cola, Cadbury, Tesco, Pan Am, RBS and more. Crisis, Issues and Reputation Management defines reputation, explores how to value it and provides practical guidelines for effective reputation management, including advising companies on how to approach issues of Corporate Social Responsibility.

Crisis, Issues and Reputation Management - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Crisis, Issues and Reputation Management - читать книгу онлайн бесплатно, автор Griffin Andrew (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв