Тут можно читать онлайн книгу - Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.
Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms - описание и краткое содержание, автор , читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.
The change from old to new technologies has fundamentally changed the relationship between the consumer and the firm. This book is at the frontier of behavioural research into how these new commercial realities are borne out in practice, examining the adoption of e-commerce by small firms and the transactional phenomenon that entails access to the Internet.In analyzing the process of e-commerce adoption and why e-commerce actors behave as they do, its coverage includes the adoption of information and communication technologies (ICT) by small firms; the use of ICT applications to support marketing and sales transactions; and the factors that influence consumers' online purchasing decisions.
Impact of e-Commerce on Consumers and Small Firms - читать книгу онлайн бесплатно, автор