Hackley Chris (EN) — Marketing in Context

Тут можно читать онлайн книгу Hackley Chris (EN) - Marketing in Context - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Marketing in Context
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Marketing in Context краткое содержание

Marketing in Context - описание и краткое содержание, автор Hackley Chris (EN), читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

Large-scale marketing is not about persuading people to make buying decisions; it is about framing choices to make their buying decisions redundant. The best marketing doesn't just focus on the individual psychology of the consumer in isolation, but operates at a cultural level, taking into account their wider background, environment and lifestyle. Analysing the customers' choices and behaviours in this context means that they aren't even aware their buying decisions are being influenced.In this rigorous and practical book Chris Hackley presents the latest research and provides need-to-know content for marketing professionals.

Marketing in Context - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Marketing in Context - читать книгу онлайн бесплатно, автор Hackley Chris (EN)

Поделиться книгой

Оставить отзыв