— Social Media in Travel, Tourism and Hospitality

Тут можно читать онлайн книгу - Social Media in Travel, Tourism and Hospitality - бесплатно полную версию (целиком). Жанр книги: Иностранная литература. Вы можете прочесть полную версию (весь текст) онлайн без регистрации и смс на сайте Lib-King.Ru (Либ-Кинг) или прочитать краткое содержание, аннотацию (предисловие), описание и ознакомиться с отзывами (комментариями) о произведении.

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality
Язык книги: Английский
Прочитал книгу? Поставь оценку!
0 0

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality краткое содержание

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality - описание и краткое содержание, автор , читать бесплатно онлайн на сайте электронной библиотеки Lib-King.Ru.

Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality - читать онлайн бесплатно полную версию (весь текст целиком)

Social Media in Travel, Tourism and Hospitality - читать книгу онлайн бесплатно, автор

Поделиться книгой

Оставить отзыв